Nově zaregistrované zákazníci obdrží slevu 5% hned po prvním přihlášení! Sleva se nevztahuje na jíž zlevněné zboží! Přejeme Vám příjemné nakupování.

Časté dotazy

Je možné zboží vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Můžete vrátit jednu položku, ale i celou objednávku. Balíček nám zašlete zpět na adresu Rybářův Krámek, Nádražní 42, 56401 Žamberk. Podrobné informace a postup vrácení naleznete zde.

 

Je možné zboží vyměnit za jiný produkt?

Samozřejmě,zboží vám rádi vyměníme za jiné. Zpět k výměně nám ho můžete odeslat do 14 dnů. Nepoškozené zboží vyměníme za jiné, které si vyberete a máme ho aktuálně skladem. Pokud se rozhodnete pro levnější variantu, uveďte, prosím, číslo vašeho účtu, na které vám zašleme přeplatek. V opačném případě se domluvíme na způsobu úhrady nedoplatku. Podrobné informace a postup výměny naleznete zde.

 

Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?

Nejdřív nás, prosím, kontaktujte. Pokud je to možné, posoudíme Vaši reklamaci pomocí fotek a detailního popisu závady, případně Vás požádáme o zaslání zboží k reklamaci na adresu Rybářův Krámek, Nádražní 42, 56401 Žamberk. Podrobné informace a postup vrácení naleznete zde.

 

Chci svou objednávku upravit. Jak mám postupovat?

Pro úpravu objednávky nás kontaktujte na našem e-mailu rybaruvkramek@email.cz  nebo na telefonním čísle +420 608 553 866.

 

Po odeslání objednávky mi nepřišlo potvrzení na e-mail

Ihned po dokončení objednávky by vám na e-mail měla přijít kopie objednávky. V opačném případě je možné, že jste špatně vyplnili e-mailovou adresu nebo došlo k nějakému technickému problému. Kontaktujte nás na rybaruvkramek@email.cz,společně objednávku prověříme a můžeme případně opravit váš e-mail tak, abyste již byli o všech změnách informováni.

 

Kdy by mohl být produkt, který je momentálně nedostupný, k dispozici?

Pokud je u zboží napsáno "momentálně nedostupné", tak není skladem. Doobjednáme ho, jakmile to bude možné. Pokud vás zajímá, kdy přesně by mohlo být naskladněné, tak nás kontaktujte.

 

Nezdařila se mi platba kartou. Je možné změnit způsob platby?

Pro úpravu způsobu platby nás kontaktujte na našem e-mailu rybaruvkramek@email.cz nebo na nebo na telefonním čísle +420 608 553 866.

 

V balíčku mi chybí položka. Jak mám postupovat?

Doporučujeme nejdříve důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, kontaktujte nás.